Gener, 2021

30jan17:3019:00“Jo no hauria de ser aquí”, una creació teatral col·lectiva compromesa amb la denúncia i prevenció de la violència de gènere

more

Event Details

El projecte MOU-TEatre torna aquest dissabte 30 de gener a les 17.30 h a la sala Els Carlins de la mà de Cia. Sargantana, Els Carlins i l’Ajuntament 

 

Aquest dissabte 30 de gener, el projecte MOU-TEatre. Arts escèniques, inclusió i transformació social estrenarà la seva darrera creació basada en una greu problemàtica social com és la violència de gènere. Com totes les obres que s’ emmarquen en aquest projecte, es tracta d’una creació col·lectiva que suma testimonis, vivències i anàlisi per encarar-nos a un repte que ens incumbeix a totes les persones.

En paraules d’Alba Rosa i Jordi Pérez de Cia. Sargantana: “Fer una proposta entorn de la violència de gènere amb un col·lectiu com el que ha format part del procés creatiu era necessari. Més enllà de les xifres, de les frases fetes i dels estereotips, què en sabem? Quants testimonis callats ens envolten? El fet és que cal una gran valentia per confessar-se víctima en un món que no ens vol escoltar, que fuig de la incomoditat. Aquest procés, més que mai, ens ha obligat a posar-nos davant del mirall i a acceptar la cruesa del que vèiem. Ens hem enfrontat a l’huracà, i com més avançàvem, més ens adonàvem de la seva magnitud: com més t’acostes al centre, més força té”.

La representació es portarà a terme amb totes les mesures preventives que requereix la situació actual i comptarà amb debat final amb les persones que han participat en el procés creatiu. Cal reservar seients a: http://www.elscarlins.cat/MOUTEATRE/ (fins a esgotar aforament).

L‘entrada és gratuïta amb opció a taquilla inversa. Les aportacions recollides es  destinaran a projectes de suport de col·lectius de dones de la nostra ciutat.

Time

(Saturday) 17:30 - 19:00

Location

Els Carlins

Carrer de la Sabateria, 3, 5, 08241 Manresa

No Comments

Post A Comment

X